Maklumat dan sumbangan sila layari:


Monday, September 6, 2010

EM1M kembali ke tanahair

Pasukan EM1M telah selamat tiba di KLIA pada jam 5.55pm pada 5 Sept 2010. Telah disambut oleh rakan taulan serta sanak saudara yang setia menunggu dari jam 4.30 pm. Kelewatan tiba disebabkan kelewatan "ATC slot time " di lapangan terbang Heathrow, London.


Pesawat MAS B747 - MH 01 yang dikemudikan oleh Capt Anshaari serta krewnya telah melewati Eropah utara  serta Eropah timur. Kemudiannya memasuki negara Iran di Quchan (berhampiran Mashad - lokasi pertama bagi EM1M membuat persinggahan di negara Iran. Kisah hotel USD5 per nite) seterusnya menghala ke Afghanistan dan India serta Teluk Bengal sebelum menghala ke Pulau Langkawi.

Kepada pihak MAS di London serta anak-anakapal, terimakasih di atas layanan yang telah diberikan. Dan kepada pihak MAS di Kuala Lumpur, jutaan terimakasih EM1M ucapkan di atas kesudian untuk bersama-sama menjayakan Ekspedisi Merdeka 1Malaysia: Kuala Lumpur-London ini.

Kepada semua yang menyokong kami, jutaan terimakasih kami ucapkan dan teruslah menyokong EM1M kerana ianya tidak akan berakhir di sini sahaja.

Wassalam
1M-CAH
Kuala Lumpur

1 comment:

  1. Alhamdulillah...selamat sampai...dan selamat hari raya...

    ReplyDelete